czwartek, 28 grudnia 2017

211. Święta, święta i po świętach...

Dziś przybywam , by podziękować z całego serca za karteczki jakie od Was otrzymałam wraz z ciepłymi życzeniami.

Jako pierwsza trafiła do mnie karteczka od Ani.K


Następnie hurtowo od Uli.K



Od Madzi B



i od Sylwii. K



Od Justynki. P



Od Sylwii Rudej Mamy



Od mojej przyjaciółki Oli



A jeszcze dziś od Alinki



I od Agnieszki- Zafolkowanej




Podziwiając Wasze karteczki dochodzę do wniosku, że bardzo daleko mi do Waszego talentu w tworzeniu i ozdabianiu kartek


Serdecznie Was pozdrawiam i uściski przesyłam. Cudownie jest otworzyć skrzynkę i wyjąć z niej coś więcej niż rachunki. :)


Miśka:)

5 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki otrzymałaś Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sliczne:) A ja jeszcze raz dziękuję za kartkę od Ciebie:) Dziś moja córa dorwała ją w rączki i powiedziała " śliczna:) Mamusiu, zdolne masz te koleżanki:)"

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wysyp karteczek Moniko, ja również za Twoją dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki!Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń